Stemmen krijgen kan ook door middel van een promotiefilm

Stel, je doet mee aan een belangrijke wedstrijd en wilt zo veel mogelijk stemmen werven. Maar hoe bereik je je publiek en nog belangrijker, hoe haal je ze over om op jou te stemmen? Een promotievideo waarin je vertelt wie je bent, wat je doet en wat je drijft biedt hierin de oplossing. Dit hebben wij gerealiseerd voor Alexander Wijninga en zijn bedrijf The Next Network en het resultaat is te vinden in ons portfolio. Alexander doet mee aan de ondernemersverkiezing The Next Entrepreneur 2014 en hoopt via de film genoeg stemmen te krijgen om het startkapitaal in de wacht te slepen.

Onze website nu ook te benaderen via moekotte.media

Vanaf heden is onze site ook te bezoeken via www.moekotte.media. De URL wordt doorgelinkt naar ons hoofddomein.

De .media domeinextensie is een nieuwe extensie die wij - gezien onze naam en onze diensten op het gebied van media en videoproducties - gelijk hebben vastgelegd.

Uiteraard blijft www.moekottemedia.nl ook gewoon beschikbaar.

Opnames in nieuwe ziekenhuis van Enschede

Het Medisch Spectrum Twente in Enschede begint vorm te krijgen. Afgelopen week hebben wij opnames gemaakt in dit nieuwe ziekenhuis voor Voskamp Beveiligingstechniek. Het eindresultaat laat nog even op zich wachten. Het was het eerste bezoek van nog een reeks andere bezoeken waardoor we het proces van oplevering op beeld kunnen vastleggen.