Stemmen krijgen kan ook door middel van een promotiefilm

Stel, je doet mee aan een belangrijke wedstrijd en wilt zo veel mogelijk stemmen werven. Maar hoe bereik je je publiek en nog belangrijker, hoe haal je ze over om op jou te stemmen? Een promotievideo waarin je vertelt wie je bent, wat je doet en wat je drijft biedt hierin de oplossing. Dit hebben wij gerealiseerd voor Alexander Wijninga en zijn bedrijf The Next Network en het resultaat is te vinden in ons portfolio. Alexander doet mee aan de ondernemersverkiezing The Next Entrepreneur 2014 en hoopt via de film genoeg stemmen te krijgen om het startkapitaal in de wacht te slepen.

Alexander is een jonge ondernemer uit Utrecht en is gedreven in zijn vak. Vriendelijk, ambitieus en straight to the point zijn drie kernwoorden die hem het beste omschrijven. Om verder te groeien doet hij mee aan The Next Entrepreneur 2014. Maar daarvoor moet hij zich wel positief profileren. Wij hebben Alexander voorzien van tips om een flitsende promofilm te draaien. Met een op maat gemaakt script zijn we aan de slag gegaan en binnen twee weken is het resultaat daar.

 

 

Moekotte Media filmt bij bedrijf in Utrecht The Next Network